De Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen (NVZ) vroeg ons om hulp bij de introductie van een nieuw woord: DUPPEN. Digitale Uitwisseling tussen Patiënt en Professionals. Wij bedachten een uit gestapelde blokken bestaande informatiezuil die in wachtkamers van ziekenhuizen door heel Nederland staat. Er staat informatie op over de voordelen van duppen voor patiënten, er zijn handige meeneemkaartjes aan bevestigd en een heus kijkdoos!

KlantNVZOpdrachtConcept, grafisch ontwerp, signing, campagneSamen metBrandwacht & Meijer

“De dupp-zuil is een mooie informatiedrager die door onze leden enthousiast wordt omarmd. Waar hollandse meesters in uitblinkt is het vertalen van een concept naar een object dat voor een grote doelgroep aansprekend is, zonder cliché te zijn. De dupp-zuil wil je eigenlijk thuis hebben, voor in de kinderkamer of als bijzettafeltje.”

— Corine Bakker, senior Communicatieadviseur Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen

Door één van de kijkgaten bij de wachtkamer
van dokter Dupp naar binnen gluren

Privacy Preference Center