ARQ kreeg een nieuwe naam: ARQ Nationaal Psychotrauma Centrum. Daar hoort een rebranding bij, waarbij de visuele herkenbaarheid bewaard moest blijven. De gewenste uitstraling: invoelend, kritisch, verbindend, hoopgevend & trouw. Vanwege het karakter van hun bezigheden kozen we voor een stijlvol gedekt kleurenpalet en fotografie die ‘dicht op de huid’ zit. Het toont kwetsbaarheid, maar brengt ook mensen niet te herkenbaar in beeld.

KlantARQ Nationaal Psychotrauma CentrumOpdrachtBranding

Nieuwe naam, nieuw logo

ARQ is invoelend, kritisch,
verbindend, hoopgevend & trouw

Bekijk de animatie ARQ in 100 seconden

‘Dicht op de huid’
als uitgangspunt voor fotografie

Banieren & correspondentiepakket

“Vanaf het begin af aan voelde hollandse meesters goed aan waar we behoefte aan hadden. Ze hadden vaak aan een half woord genoeg om met mooie & passende voorstellen te komen. Prettig en makkelijk in de omgang en zeer flexibel dus een uitstekende partner voor onze nieuwe huisstijl.”

– Kirsten Rüter, communicatie ARQ Nationaal Psychotrauma Centrum

Brochurelijn

De illustratiestijl sluit aan bij de fotografie:
menselijk maar niet te herkenbaar

Koningin Máxima bezoekt ARQ

Foto’s Annelien Nijland